1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren

ACTIES

Stap 3/3

Welke producten zijn uitgesloten tijdens kortingsacties?

Het kan zijn dat voor bepaalde acties merken worden uitgesloten. Dit wordt altijd bij de actie zelf vermeld, of je kunt het vinden in ons overzicht met doorgaans uitgesloten merken Deze is te vinden op douglas.be/nl/cp/uitgesloten-van-korting.

Waar vind ik een overzicht van actuele aanbiedingen?

Een overzicht met merken die cadeaus/goodies aanbieden bij de aanschaf van hun producten, vind je op douglas.be/nl/gwpOffer.

Waarom krijg ik andere aanbiedingen dan vrienden of andere gebruikers?

We proberen altijd om aanbiedingen af te stemmen op de interesses van onze klanten. Daardoor kan het voorkomen dat we jou een andere aanbieding doen dan iemand anders.

Het product dat jullie aanbieden, is ergens anders goedkoper. Wat nu?

Hoewel we scherp geprijsd zijn, kan het voorkomen dat concurrenten op bepaalde producten voordeliger zijn. Promotionele kortingen verschillen namelijk per periode. Daarom adviseren we om de Online Shop regelmatig te bezoeken voor alle actuele beauty-acties en -aanbiedingen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Acties".

Dit hebben we nodig:
• Artikelnummer/productnaam
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten