Een online bestelling kun je gemakkelijk en kosteloos retourneren. Dat werkt als volgt:
STAP 1: Neem eerst even contact op met onze klantenservice. Dit kan door te bellen naar +31 88 368 45 45 of te mailen naar klantenservice@douglas.be. Vermeld in een mail altijd je contactgegevens, het bestelnummer en de naam van de rekeninghouder. Wij mailen je vervolgens een retourlabel;
STAP 2: Doe het product dat je wilt retourneren in een doos;
STAP 3: Print het retourlabel dat we je gemaild hebben en plak dit stevig vast op de doos;
STAP 4: Vul het retourformulier in dat je bij je product(en) hebt ontvangen. Voeg dit toe en plak je pakket goed dicht;
STAP 5: Ga met je pakket naar een DHL ServicePoint/bpost PostPunt en geef het af aan een medewerker.
Tip: controleer altijd goed of je bij de ServicePoint van je keuze wel pakketten kunt retourneren. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje 'Services'.
De DHL-medewerker zal het pakket dan kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van je pakket ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending arriveert in ons magazijn. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.
Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.