Gratis verzending en retour  |  2 gratis staaltjes vanaf ‎€ 10,- |  24-uurslevering  |  Het grootste beauty-assortiment

Shop tegen vliegveldprijzen & ontdek onze mooiste merken zoals The Ordinary, M.A.C, e.l.f. en meer! 🛍️

Alles wat je wilt weten over Retourneren & Ruilen

Niet tevreden over een product? En benieuwd naar je opties om te retourneren of ruilen? Daar lees je alles over op deze pagina.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.
 

• Kan ik mijn online aankoop ruilen?

Nee, dit kan helaas niet. Natuurlijk is het wel mogelijk om een ontvangen product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo werkt retourneren:

- STAP 1: Neem eerst even contact op met onze klantenservice. Dit kan door te bellen naar +31 88 368 45 45 of te mailen naar klantenservice@douglas.be. Vermeld in een mail altijd je contactgegevens, het bestelnummer, je IBAN en de naam van de rekeninghouder. Wij mailen je vervolgens een retourlabel. 
- STAP 2: Doe het product dat je wilt retourneren in een doos;
- STAP 3: Print het retourlabel dat we je gemaild hebben en plak dit stevig vast op de doos;
- STAP 4: Vul het retourformulier in dat je bij je product(en) hebt ontvangen. Voeg dit toe en plak je pakket goed dicht;
- STAP 5: Ga met je pakket naar een DHL ServicePoint en geef het af aan een medewerker. Tip: controleer altijd goed of je bij de ServicePoint van je keuze wel pakketten kunt retourneren. Dit staat per locatie vermeld onder het kopje 'Services'.

De DHL-medewerker zal het pakket dan kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van je pakket ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending arriveert in ons magazijn. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.
 

• Wat is de retourtermijn?

Producten kunnen binnen 14 kalenderdagen kosteloos naar ons worden geretourneerd. Zodra we je pakketje verwerkt hebben, krijg je daarvan een bevestiging per mail.

• Kan ik artikelen met korting ook retourneren?

Ja, dit kan zeker. Voor artikelen die je bij ons gekocht hebt met korting, gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor alle andere artikelen. Dat is erg fijn, want we bieden regelmatig korting op onze producten.
 

• Kan ik een geopend product ook retourneren?

Ja, dit kan. Let er echter wel op dat een groot gedeelte van ons assortiment bestaat uit hygiënegoederen. Die zijn na opening en/of gebruik in veel gevallen aantoonbaar verminderd of helemaal niet meer verkoopbaar. Ze kunnen dus als retour geweigerd worden.

Neem even contact op met onze klantenservice als je hier nog vragen over hebt.