1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren

HOE WERKT BESTELLEN BIJ DOUGLAS?

Stap 3/3

Welke velden moet ik invullen bij het bestellen?

Voor een juiste afwikkeling van je bestelling moeten we de volgende zaken van je weten:

je voor- en achternaam;
je postcode en huisnummer (straatnaam en woonplaats worden automatisch aangevuld);
je geslacht;
je e-mailadres.

Wist je dat? Je geboortedatum en telefoonnummer zijn optioneel. Die hoef je dus niet in te vullen als je dat niet wilt. We gebruiken je geboortedatum om je identiteit te verifiëren en je persoonlijke gegevens te beschermen. We gebruiken je telefoonnummer alleen als we nog vragen hebben over je bestelling. Voor reclamedoeleinden zullen we je nooit bellen.

Waar vind ik een overzicht van mijn gekozen producten?

In het winkelmandje. Dit is een icoontje van een winkeltasje rechts bovenaan op onze website. Je ziet daar ook hoeveel producten je geselecteerd hebt. Klik op het icoontje om door te gaan naar het volledige winkelmandje met alle bestelopties.

Hoe kies ik een ander afleveradres dan het factuuradres?

Wil je je bestelling graag naar een ander adres versturen? Bijvoorbeeld bij een cadeautje voor iemand anders?

Kies dan bij het kopje ' Bezorgadres' voor de optie ' Nieuw bezorgadres'. Er opent dan een nieuw formulier. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. We bezorgen je bestelling daar dan speciaal voor jou als bedrijf. Wij sturen in dat geval geen factuur mee, maar een afleverbewijs en een retourformulier.

Tip: Ben je al bij Douglas geregistreerd én ingelogd? Dan heb je de extra optie om direct een afleveradres uit je persoonlijke adresboek te kiezen.

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?

Vanwege populariteit en aantrekkelijke prijzen kunnen onze beautyproducten soms sneller uitverkocht raken dan dat je van ons gewend bent. Gelukkig wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Probeer het dus op een later moment zeker nog eens.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, dit kan zeker. Maar let wel op: bestel je vanuit het buitenland op douglas.be? Dan kan je bestelling alleen op een adres in België worden bezorgd. 

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.bemet als onderwerp "Bestellen bij Douglas".

Dit hebben we nodig:
• Adresgegevens (indien je een order wilt plaatsen, maar dit niet lukt)
• Artikelnummer van het product dat je wilt bestellen
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik opdeze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten