1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren

VOORRAAD

Stap 3/3

Het product dat ik wil bestellen, is uitverkocht. Wat nu?

Vanwege populariteit en aantrekkelijk geprijsde producten kunnen onze beautyproducten soms sneller uitverkocht raken dan dat je van ons gewend bent. Gelukkig wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Probeer het dus op een later moment zeker nog eens.

Zijn artikelen in mijn winkelmandje voor mij gereserveerd?

Nee. Producten die in je winkelmandje zitten, zijn niet automatisch voor je gereserveerd. Deze producten blijven beschikbaar voor iedereen die op dat moment op douglas.be winkelt. Hierdoor kan het dus voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft.

Hoe weet ik wanneer er nieuwe merken op jullie site staan?

Bij Douglas voegen we geregeld nieuwe merken en producten toe. Die verzamelen we allemaal op deze pagina: www.douglas.be/be/c/nieuw/09. Houd die dus goed in de gaten en mis niets!

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Voorraad & Reserveren".

Dit hebben we nodig:
• Artikelnummer/productnaam
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten