Als je geen bestelbevestiging per e-mail hebt ontvangen, check dan je reclame- of spaminbox. Zit daar ook geen mail van Douglas in? Dan is er nog een optie: log in op douglas.be met je klantaccount of kijk in de Douglas-app. Als je de bestelling hebt geplaatst met een geregistreerd account, dan vind je de geplaatste bestelling terug in het menu-item 'Mijn bestellingen' binnen de Mijn Douglas-omgeving.
- Heb je 1 uur na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen bevestigingsmail van de bestelling binnen? Of staat de bestelling nog steeds niet geregistreerd in jouw persoonlijke account?
Dan heeft er waarschijnlijk een technische storing plaatsgevonden tijdens het plaatsen van je bestelling. Hierdoor is jouw bestelling niet goed bij ons binnengekomen. Afhankelijk van de betaalmethode duurt het 2 werkdagen voordat je geld teruggestort wordt op je bankrekening. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen.
- Mocht je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling van ons hebben ontvangen?
Neem dan per e-mail contact met ons op. Stuur een screenshot van je bankafschrift mee waarop de details van de bankafschrijving goed zichtbaar zijn.