SURPRISE. A STATEMENT. CONFIDENCE. GRACE. LOVE.
… nog veel meer.
SURPRISE. A STATEMENT. CONFIDENCE. GRACE. LOVE.
… nog veel meer.
We zijn blij dat we vier veelzijdige persoonlijkheden aan boord hebben voor onze campagne voor Douglas: Diane Kruger, Elyas M'Barek, Ajok Madel en Alexandra Agoston. Naast hun charisma hebben ze alle vier één ding gemeen: de moed om zich voor de camera benaderbaar en emotioneel te tonen.
Diane Kruger is een actrice, auteur en model die in de VS woont. Ze staat bekend om gedurfde en inspirerende rollen waarin ze trouw blijft aan zichzelf - de perfecte keuze voor onze campagne! Ook omdat ze zich altijd verbonden heeft gevoeld met Douglas: "Ik verwen mezelf graag op een vrije dag in een Douglas store en vind er zowel nieuwe producten als vertrouwde klassiekers," onthult ze. "Ik ben blij dat ik nu deel uitmaak van de beautyfamilie."
Elyas M'Barek is een van de beroemdste Duitstalige acteurs. Hij verhuist momenteel naar New York en was aanvankelijk verrast door ons verzoek: "Het gebeurt niet elke dag dat een man gezocht wordt voor zo'n grote beautycampagne. Het was geweldig om er deel van uit te maken en ik ben vereerd om een van de nieuwe gezichten te zijn." Tijdens de shoot was er een aangename sfeer en hebben we bij Elyas een passie voor beauty opgewekt.
Ajok Madel, geboren in Soedan en opgegroeid in Australië, is een internationaal bekend mode- en beautymodel. Zij heeft het soort persoonlijkheid en benaderbaarheid waar Chris Colls naar op zoek was en dat ons zo inspireert.
Alexandra Agoston is een internationaal bekend model. Ze is geboren en getogen in Sydney, is onlangs moeder geworden en woont nu in New York. Als ambassadrice voor de Parley Foundation zet ze zich in voor het behoud van de oceanen. Haar liefde inspireerde ons enorm tijdens onze tijd op de set.
Elke dag nodigt onze Douglas filosofie 'We do beautiful!' ons uit tot een dialoog over ons begrip van beauty.
Wat we als mooi ervaren is individueel en verandert voortdurend: het ideaal van gisteren kan totaal anders zijn dan dat van vandaag of morgen.
Met de campagne 'BEAUTY IS ...' willen we ruimte geven aan nieuwe impulsen. Bijzonder belangrijk: de drie puntjes. Ze zijn een uitnodiging om de zin voor jezelf af te maken.
De fotograaf
Chris Colls heeft samen met ons de nieuwe beeldtaal ontwikkeld. De Australiër draait om authentieke, natuurlijke en moeiteloos ogende foto's en beheerst de stijl die wij voor ogen hadden.
Het resultaat is een indrukwekkende verzameling beelden die Douglas op een innemende, emotionele manier zullen sieren - in alle winkels, op posters, op onze website en in vele komende campagnes.
"Het gaat om eerlijkheid en intimiteit. Daarin floreer ik als fotograaf."
– Chris Colls
Behind the scenes
We brachten vier fantastische dagen door op een afgelegen en natuurlijk strand in Zuid-Frankrijk met vier indrukwekkende persoonlijkheden. Bekijk de making of om te zien hoe het was op de set.