Gratis verzending en retour  |  2 gratis staaltjes vanaf ‎€ 10,- |  24-uurslevering  |  Het grootste beauty-assortiment

Shop tegen vliegveldprijzen & ontdek onze mooiste merken zoals The Ordinary, M.A.C, e.l.f. en meer! 🛍️

Alles wat je wilt weten over Korting, Acties & Gifts

We hebben regelmatig aanbiedingen en andere kortingsacties in onze stores, in de app en op Douglas.be. Heb je daar vragen over, dan ben je hier aan het goede adres!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.
 

• Hoe worden kortingen berekend?

Afhankelijk van de actie worden kortingen berekend op een van deze twee manieren:

- vanaf de adviesprijs;
- vanaf de huidige verkoopprijs.

Dit staat altijd duidelijk in de actievoorwaarden vermeld.
 

• Welke producten zijn uitgesloten tijdens kortingsacties?

Het kan zijn dat voor bepaalde acties merken worden uitgesloten. Dit wordt altijd bij de actie zelf vermeld, of je kunt het vinden in dit overzicht met doorgaans uitgesloten merken.
 

• Waar vind ik een overzicht van actuele aanbiedingen?

Een overzicht met merken die cadeaus/goodies aanbieden bij de aanschaf van hun producten, vind je hier.
 

• Hoe verzilver ik een kortingscode?

Dit doe je in de eerste stap van het bestelproces (het winkelmandje). Voer je persoonlijke kortingscode in bij het veld 'Wissel hier je giftcard of kortingscode in'.

Let even hierop: Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. De kortingscode kan bepaalde restricties hebben (zoals een minimale bestelwaarde) op Douglas.be. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere kortingen.
 

• Kan ik kortingscodes toepassen op eerder geplaatste bestellingen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 

• Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Werkt je code niet en krijg je een foutmelding in het winkelmandje? Let dan goed op alle actievoorwaarden. Een foutmelding heeft vaak te maken met één of meerdere van de volgende zaken:

- Je hebt de minimale bestelwaarde niet gehaald;
- De kortingscode is niet meer geldig;
- Het merk van je keuze is uitgesloten van de korting.

Toch nog een vraag? Neem dan even contact met ons op voordat je je bestelling plaatst.
 

• Het product dat jullie aanbieden, is ergens anders goedkoper.

Hoewel we scherp geprijsd zijn, kan het voorkomen dat concurrenten op bepaalde producten voordeliger zijn. Promotionele kortingen verschillen namelijk per periode. Daarom adviseren we om de Douglas stores en Online Shop regelmatig te bezoeken voor alle actuele beauty-acties en -aanbiedingen.
 

• Waarom ontvang ik geen Premium Douglas Beauty Card-korting meer?

Per 27 mei 2022 zijn de voorwaarden van Mijn Premium Douglas Members gewijzigd. Dit betekent dat de 10% korting op geselecteerde make-upmerken en Douglas Collection is komen te vervallen.

Aan het sparen en inwisselen van Beauty Points verandert gelukkig niets. Zo spaar je nog steeds Beauty Points bij iedere aankoop in de Douglas stores, op Douglas.be en in de Douglas-app. Lees hier meer over al jouw voordelen als Mijn Douglas-member.
 

• Hoe werkt het ontvangen van gratis samples?

Bij iedere bestelling ontvang je 2 gratis samples naar keuze. Ideaal om producten te ontdekken. Je maakt zelf de keuze in het winkelmandje. Neem een kijkje in het sample-overzicht voor de actuele keuzemogelijkheden. Zo werkt dat:

- STAP 1: Zodra je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt gelegd, klik je onder 'Kies je gratis samples' op 'Selecteer nu'; 
- STAP 2: Nu kom je automatisch in het sample-overzicht terecht. Kies hier 1 of 2 gratis samples (of laat je door ons verrassen ...);
- STAP 3: Gelukt! De samples zijn nu aan je bestelling toegevoegd.

Helaas komt het soms voor dat een sample niet meer op voorraad is. In dat geval vervangen we deze door een gelijkwaardig sample.
 

• Ben ik verplicht om samples aan mijn bestelling toe te voegen?

Als je geen samples hoeft, kun je gewoon je bestelling afronden. Dit doe je door geen samples te selecteren en direct naar de kassa te gaan.
 

• Ik heb geen samples ontvangen bij mijn bestelling. 

Dat vinden we vervelend. Hoewel we nauwkeurig te werk gaan, kan het soms voorkomen dat er per ongeluk geen samples zijn toegevoegd aan je bestelling. Stuur ons dan even een e-mail naar klantenservice@douglas.be (onderwerp: Geen samples). Vermeld hierbij het betreffende bestelnummer. Dan lossen wij het voor je op.
 

• Ik heb andere samples ontvangen bij mijn bestelling dan ik gekozen had. 

Dat vinden we vervelend. Maar voor al onze samples geldt dat wij deze alleen kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Een tekort aan voorraad is vaak de reden dat je andere samples hebt ontvangen. We letten er natuurlijk altijd goed op dat we de samples van je keuze vervangen door gelijkwaardige samples.
 

• Ik heb geen gifts ontvangen bij mijn bestelling. 

Ook dit vinden we vervelend voor je. Neem contact met ons op en dan lossen we het op.
 

• Hoe werkt de gratis cadeauservice?

Op jouw verzoek pakken we producten in. Dit doen we met hoogwaardig papier.

Let even hierop: In drukke periodes kan het soms voorkomen dat we cadeaupapier toevoegen aan de bestelling. De precieze verpakking is afhankelijk van de afmetingen en aard van het product. Wanneer de verpakking is bijgevoegd, vermelden we dit altijd in het winkelmandje.

Wil je ook nog een gratis wenskaart toevoegen? Ook dat kan in het winkelmandje. Die kaart kun je gemakkelijk een persoonlijke tekst geven. Typ jouw boodschap of laat het tekstveld leeg. Dan kun je er zelf een handgeschreven tekst op zetten.
 

• Ik heb gebruikgemaakt van de cadeauservice, maar mijn bestelling is niet ingepakt.

Onze excuses, daar ging iets mis. Stuur ons even een mailtje via klantenservice@douglas.be (onderwerp: Cadeauservice). Vermeld ook altijd het betreffende bestelnummer. Dan sturen we je de cadeauverpakking na.
 

• Waarom krijg ik andere aanbiedingen dan vrienden of andere gebruikers?

We proberen altijd om aanbiedingen af te stemmen op de interesses van onze klanten. Daardoor kan het voorkomen dat we jou een andere aanbieding doen dan iemand anders.
 

• Hoe kan ik coupons krijgen en wat zijn de voordelen daarvan?

Meld je aan voor onze newsletter om coupons en andere persoonlijke aanbiedingen te ontvangen. Wil je niet meer dat we je newsletter sturen? Je kunt je toestemming uiteraard intrekken wanneer jij dat wilt. Dit doe je door te klikken op de uitschrijflink onderaan in iedere newsletter.